Thursday, March 3, 2011

Tak suka...

Harini aku berasa agak bengang sebab ada satu client ni punya la kerek. Dah tua, tapi kelam kabut.Adoi!aku tanya soklan dgn cara baik tapi balas soklan aku dgn nana cam ko bagus sgt..Hello OLD MAN!jgn nak byk songeh la...mesti ko tgh sakit kepala kan..pastu tension, marah2 org...sib baik aku ni penyabar..
 
Untuk me-release-kan sedikit tesion aku yg dlm progress ni. Aku kol la somebody yg kenal dia,
dia cakap, client tu mmg camtu n kelam kelibut..nasib la sape yg kerja dgn dia..hari2 ketuk kepala kat peti ais...
Apa la nak jadi dgn org zaman sekarang, takde langsung kesabaran dlm diri..aku cuma nak bertanya tapi jawapan mcm.....HUH!...tak suka orang cam ni..lebih baik aku tanya dari aku buat silap..kalau silap tak pasal2 free kena ceramah dgn bos..dahla aku ni kena reporting pada 2 org manusi..salah satu manusia tu siang malam pagi petang aku duk tgok muka dia....aduhhhh....fuh.....tapi aku suka tgok dia hari2..best...!!!
      Love U SO veRy Much!!
                                                                















No comments:

Post a Comment