Thursday, March 3, 2011

Permulaan Sebuah Kehidupan-Part 8

Detik-Detik Kewujudan Ahli Baru....(Nov 07-Julai 08 )

Sepanjang mengandungkan anak ku 9 bulan 9hari...Akhirnya sampailah masa, anak ku dh tak sabar nak keluar..jeng jeng jeng.....aku masuk ke labour room ditemani suami...Akhirnya dapat juga suami ku melihat sendiri kejadian TUHAN..aku masuk ke labour room pada pukul 4.00 petang....kelahiran kali ni ada kelainan banyak...sebab, baby tak gerak banyak pastu kena masuk ubat lagi bergelen2..heheh tak lah acah je..kena cucuk ubat tahan sakit lagi...aduh!sakitnye!..dari pukul 4.00 petang hinggalah pukul 9.00 malam...aku berhempas pulas..Allah saja yang tahu macamana aku rasa...Kemudian tepat pukul 9.15mlm...aku dh tak leh tahan, aku cakap ngan doktor aku nak kuar dh,pastu doktor cakap takleh lagi sebab baru 5cm...tak boleh jadi ni!!doktor keluar je dari labour room, aku panggil bidan sambut baby. Aku cakap, aku dah tak leh tahan lagi! Pastu dia pun cek dan cakap dh buka 9cm..aku gembira dan sepantas kilat aku terus teran dan keluarlah baby girl aku tepat pada 9.21 mlm...yeah yeah yeah!!!..LEGA!!!

No comments:

Post a Comment