Wednesday, March 16, 2011

Cinta Kain Putih

Haiiiii...saya kembali menyambung semula menaip apa yg patut....cerita pasal lagu Cinta Kain Putih ni adalah lagu kegemaran Hubby..dia nyanyi lagu ni semasa membuat persembahan di kolejnya...aku pelik kenapa la dia sgt suka lagu ni..mungkin ada cerita disebaliknya...bila Hubby dh suka, aku pun patut suka gaklah...memang lagu ni sedap sampai bawa ke karaoke, tapi bila nyanyi anak tekak pun keluar...tinggi tu, Hubby nyanyi sampai pancit..hahahaha...tak cukup nafas, setelah dilanda Tsunami besar..bukan setakat Tsunami kat Jepun jek, kat KL pun ada,,Kesian Hubby, tapi takpalah, aku ada sedia tuk membantu..dgn ikhlas hati, walaupun kadang kala, aku ni cepat hangin....hangin sekejap jek, lepas 5 minit okaylah...



korang layan la...tapi takde lirik, korang tgok sendiri kat video tu ada...

No comments:

Post a Comment