Thursday, March 3, 2011

Permulaan Sebuah Kehidupan-Part 2


Detik-Detik Pengenalan....(Jan 2006)
AAAA...kita bersambung semula.Selepas saja bersurai, aku terus balik umah. Naik bas je..huhuhu...Penat betul...Masuk je rumah, blum mandi lagi. Telepon aku berbunyi nada dering mesej. Aku pun buka inbox. Pastu, aku gelak sorang2..kekeek. Sebab, dia bagi mesej yang teramat la jiwang sgt. Tapi, sori! Aku takleh published-kan kat dlm blog ni sebab hanya kami saja yg tahu apa yg tertulis..Biarlah Rahsia..Lepas berkoyan2 mesej yg kami bagi, dia pn tanya lagi soalan cepumas yg ke-2..jeng jeng jeng...tapi takleh gtahu juge..Rahsia..ala, korang mesti pernah bercintakan...mesti couple korang tanya soalan yg standard bila nak kenal lepas tu mintak couple...lebih kurang cam tu la..Kita sambung lagi..Bila dia tanya soalan cepumas tu, aku jadi terkejut! Biar betul mamat ni! Aku pun tanpa berfikir panjang, terus sajalah menjawapnya dgn jawapan yang sepatutnya...Lepas tu, letih jari ni menaip kat atas keypad hp tu...aku pn terus terlena..letih sangat..takkan sampai sok pagi nak SMS je...bengkak jari nanti..(to be continued)

No comments:

Post a Comment