Friday, June 17, 2011

Selamat Hari Bapa kpd OTHMAN MOHAMAD!!!!

Aku nak ucapkan selamat hari bapa kepada ayah aku....aku sayang ayah aku walaupun dia tak byk cakap...mmg lelaki perangai camtu kot...dulu dia serius sgt sekarang pun sama...tapi kurang sikit la semenjak ada cucu-cucu ni...lebih2 lagi dgn anak2 aku....kenangan aku bersama ayah, sgt la banyak...

Masa aku kecil2 dulu, aku berjalan sambil pegang tangan ayah aku..dalam masa yg sama aku tutup mata..hkhikhik..jalan punya jalan..gedebushhh....aku jatuh longkang punya la besar, rasa mcm terjun dlm swimming pool....dpt gak la rasa diri aku tenggelam....pastu cepat2 la ayah aku masuk longkang sambut aku, kalau tak sampai la ni tak dapat la aku jumpa korang....pastu, sib baik area tu ada toilet dan mama aku kebetulan bawa baju spare.....mmg aku menangis la time tu..takut...tapi aku tgok, mama aku gelak kan aku adalah...ayah still maintain muka serius....

Pi toilet tu terus mandi, pakai baju tepek bedak berkilo2...huhuhuhuhu...itu la tandanya ayah sayang aku....AYAH, nana sayang ayah ...walaupun ayah garang pada nana, tapi nana tak benci ayah....AYAH, I LOVE U SO VERY MUCH!!!!!HAPPY FATHER'S DAY!!!!

Ayah zaman muda....ada tikus atas bahu...

During my Graduation's Day 2005


No comments:

Post a Comment