Thursday, June 9, 2011

MEMEKAK JEK!!!!

Asal kitaorg balik umah jek ko memekak..sampai anak2 aku pun naik pelik dgn jiran sebelah umah kitaorg ni..aku kadang2 rasa nak turun suh diam..pastu ade sekali tu aku nampak, jiran lain duk bertandang ke umah dia pasal nak suruh dia diam sikit..asyik nak melalak jek..dh la buat perbincangan tu kat dapor, memang aku n family boleh nampak dan dgr dgn jelas laaa...aduh!dh la laki dia kuat minum, bila dh mabuk mula la mencarut!sib baik anak2 aku tak paham apa benda yg depa ni carut kan...pastu bini dia pulak asyik menjerit jek sebab laki dia pas mabuk bantai pulak anak beranak..aku pun tak tahu apa pasal diorg jadi mcm tu sekali...bukan apa, asal kan aku balik umah je ko nak memekak...kadang2 tu, pukul 12 malam still lagi pasang lagu kuat2..melalak sana sini...PENING!

1 comment: