Friday, June 10, 2011

Rumah Impian...

Hari ni nak cerita pasal rumah Impian...Mesti semua org nak lengkapkan kehidupan masing2 dgn adanya suami, isteri dan anak2..begitu juga aku..jikalau la umur masih panjang dan dimurahkan rezeki..aku nak sgt ada rumah sendiri umpama syurga..RUMAH KU SYURGA KU...hahahaha....poyo ye aku..lantak pi la org nak kata apa pun..ini bkn angan2 nye..dan bukan reka2 cerita...tapi rumah tu bukan duduk kat atas bukit, hutan ....lebih sesuai di tgh2 bandar sebab semua kemudahan ada...hypermarket, shopping mall, rekreasi utk anak2.....ermmm...

Rumah berkonsepkan Modern 2011
Korang rasa cantik tak?hahahahaha...berangan tul aku nih....itu baru luar rumah..belum dlm umah kan...dlm bilik..dapur...ruang tamu...swimming pool je aku takde sbb sgt bahaya utk kanak2...

Okay...kalau dlm rumah, ruang yg paling aku suka ialah DAPUR...dapur ni la tempat pengerat kasih sayang selain dr bilik tidur utama...kalau korang lak suka ruangan yg mana satu?

Mmg vintage ..saya suka...kalau leh nak tido kat dapur jek!

Kalau la dpt dapur camne, aku nak berenti keje pastu masak hari2 tuk family.Wah!terlebey sudah!sgt nyaman dan mood hari2 happy je memanjang, hubby pun suka kalau kita senyum je memanjang...hahahaha...

Ruangan feveret yg kedua..tentu la bilik tido dan toilet..kedua2nya pun penting juga..
Bilik Tidur Utama Berkonsepkan Urban

HAAA!!!!!ini la dia!kat luar modern kat dlm urban...camne tu..lantakla!umah aku, bukan umah org lain hikhikhik...paling suka dlm bilik ni, bangun pagi jek terus cahaya matahari masuk, rasa segar pastu terus mandi..mandi lak takyah cover2 leh nampak semua...hahahaha...ehem ehem....lepas tu tak byk sgt decoration cukup yg asas2 saja...sgt luas....

Next....Ruang Tamu......ruang utk berkumpul bersama anak2...love this too..i like this living room is because, i like flowers...sgt tenteram...anak2 pulak suka benda yg berwarna warni dan tak terlalu terang sgt...semua kaler yg lembut2...ermmm....
Cottage Living Room
Aku suka sesuatu yg berlainan...bukan dari A sampai Z nak kena ada konsep yg sama...lama2 nanti bosan...

For the KIDS
Okay ...last not least..special for my KIDS....sgt luas....the kaler also very nice...ermmm....sungguh bahagia...

Baiklah, apa yg aku tulis ni semuanya adalah sebagai satu motivasi tuk diri ku sendiri...mungkin satu hari nanti jika murah rezeki ku...aku akan miliki apa yg ku impi kan ini..dunia ini kan sementara...nikmati la ia sebelum hari itu tiba...nikmati la ia dgn cara yg baik dan bukan utk mengambil kesempatan...kepada pembaca yg tak berapa suka dgn blog aku ni, aku tak kisah dan tak minta bayaran pun tuk ko komen benda2 yg blh mbuat aku sakit hati..kepada pembaca yg berhati mulia, kita semua tahu apa tujuan blog ini dicipta...wahai my followers...terima kasih byk2.....u r my Inspiration.... 



No comments:

Post a Comment