Thursday, May 19, 2011

Saya dh terima Balasan dr si DIA...kamu pulak baru Permulaan..

Hari ni nak cerita pasal tajuk diatas..kalau sesape nak tahu...tahun ni dh 5 tahun usia perkahwinan aku...lagi 5 tahun lagi aku nak tempuh tuk gapai kebahagiaan...korang ingat senang ke macam makan kacang putih...So, apa saja yg berlaku semuanya ada hikmah...aku dh lalui apa yg ko lalui..dan aku juga dh rasa apa yg ko rasa..pernah di tinggalkan, pernah tak makan dan makan sisa org...pernah kena halau, pernah keluar rumah dan tinggalkan parents..konon2 nye, parents ni tak best..tapi sebenarnya, kalau apa2 saja yg jadi pada kita..hanya mak ayah kita saja yg faham diri kita..so nak harapkan sape lagi...aduh pening!

Tengok Baby ni ..pun pandai pening kepala...cumel kan...

okay, sambung balik cerita..cara2 aku hilang kan pening ni..mudah saja..bila aku stress, aku diam kan diri, tak cakap sepatah haram pun,lama2 hilang la stress tu...umpama ia terbang mengikuti angin yg sepoi2 bahasa..hikhikhikhik..sentimental la pulak!..aku pun dh ada 2 anak...so aku layan je la anak2 aku yg comel2 tu..kalau tak layan, buat apa kawin..tul tak??!!

No comments:

Post a Comment